facebook chat är kul

19:26Blenda

fjortiiis

19:27Sandra

ursäkta?!

19:27Blenda

hallå,ser du dåliiigt

fjortiis

19:27Sandra

HAHA och du är? töönt....

19:29Blenda

nej

häldre det en att ha slitet hår,tofsar på byxorna och sånt

19:33Sandra

asså vart fan fick du luft ifrån du går i ettan typ är sjukt ful och jävligt omogen och DU kommer och säger till mig att jag är fjortis? vilket jävla skämt.... Jag har inga tofsar på benen.... jag kanske har slitet hår men vafan dt ska inte du bry dig om! blir så jävla sur vad fan är problemet? så asså håll käfften eller så ångrar du dig..

Blenda

jag går i femman

föresten kan jag kicka dej i huvet om du vill de

19:35Sandra

HAHAHAHA veckans skämt....

19:35Blenda

nopeee

19:35Sandra

lilla gumman går du i femman fyfan vad rädd jag blir......

19:35Blenda

ääää ja+

du ska inte äga att min brorsa edm,för det e du som ä de

19:36Sandra

ääääää nej jag är inte rädd för dig.....

19:37Blenda

OCH?

det var inte det som va meningen

19:37Sandra

naaaw vilka kontakter din brorsa har sin lilla syrra som går i ETTAN! vad gulligt

19:38Blenda

ja går inte i ettan fjortis,dom går i tygskor och shorts på vintern för att få till sej killar! Men går det bra? NEJ

19:39Sandra

A dt har du rätt i att dem gör.... men inte jag för jag är ingen jävla fjortis! svårt att förstå eller. så jävla omogen du är

19:40Blenda

du mä

19:40Sandra

fjortisarna får iallafall ligg och inte som du som inte äns din pappa vill knulla dig

19:40Blenda

åååå

ditt äckeeel

fyfaaan

omogna jävel

19:42Sandra

naaaw to much for you?gå och knulla din pappa nu så blir du glad

19:42Blenda

lägg av

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ingen vill ha dej

19:42Sandra

"lägg av" vare till din pappa eller?

19:43Blenda

nej

19:44Sandra

okej undrade bara....

19:44Blenda

okej

e sally snäll?

19:44Sandra

asså tror du jag vill prata med dig på något sätt?

19:45Blenda

nähe okej

hejdå rå

19:45Sandra

fuck you

19:45Blenda

hoppas du inte få några barn,om lär inte gilla dej

19:46Sandra

nehe och jag bryr mig inte jag kommer inte bli på smällen med en fet kille som heter sven och sedan lämnar dig där med dina trillingar

19:47Blenda

vad e det för fel med det då? du vill bara ha pinnsmala killar,så du inte ger dom mat,själv äter du dig fet o sitter i soffan medans du kollar när dom svälter

19:48Sandra

HAHA nej det vill jag inte har jag sagt dt.. Det är jävligt fel med det men det förstår du inte nu....

19:49Blenda

hejdå tar bort dej nu,du vill bara förstöra andras liv medans du själv sa hamna i helvetten o där ska du brinna upp!

19:50Sandra

MEN URSÄKTA VEM VAR DET OM JAG FÅR FRÅGA SOM SKREV FJORTIS TILL MIG? ASSÅ JAG VILLE INTE BRÅKA MED EN JÄVLA ETTA MEN DU BAD OM DET....

19:51Blenda

jag e ingn etta

19:51Sandra

okej... men du ser ut som en etta...

och beter dig som en etta

19:51Blenda

nähe!

19:52Sandra

jooooohooooooooo


Kommentarer
Postat av: bea <3

jävla idiot. kan hon inte fatta vad sluta betyder???

2009-11-22 @ 00:53:35
URL: http://bebbefun.blogg.se/
Postat av: Vivvi

Blenda går i fyran! Inte i femman. Jag går i femman och hon är ett år yngre en mig så alltså går hon i fyran :P

2009-11-25 @ 16:49:20
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0