granatäpple

fyfan vad gott det är seriöst jag ska fan börja äta det varje dag! det är btw det ända jag har ätit idag,haha. jag åt det till frukost och nu när jag kom hem så åt jag det för vi åt inget i skolan.. så nu kommer marion och jag bli tjocka för ni vet väl att man blir tjock om man inte äter!bortskämmd som jag är så har jag plockat ur alla små "granatäpplepärlor" och lagt dem i en skååål HAHA.. det var pilligt men det var värt det mohaha,för då är det ju bara att äta päärlorna med sked. jag kallar dem päärlor för att jag vill daaah!det är säkert jätte bra för kroppen ärligt det är säkert massa c-vitamin z-vitamin w-vitamin och q-vitamin. nej fyfan vad tråkig jag är haha. kom precis hem från skolan och ska åka till pappa snart skulle igentligen till forum men nu blev det inte så eftersom jag ska till pappa. bloggar när jag är där! puss och kram

såhär gjorde jag :P (inte jag som tagit bilden)





dagens låt hihi


Christian Walz-Wonderchild


Kommentarer
Postat av: anonym

har du haft sex eller? :) . asså jag tycker att du borde ha en slags fråga sandra som en frågestun d så ja skulle vilja att en här frågan kom med på .och frgan heter ; har du haft sex eller?



kramis karamis

2009-11-24 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0