I know you want me

När jag var nere förut och skulle köpa någon sallad som jag kan ha tills imorgon efterssom vi ska till Velamsund och ha en orienteringsdag (!) i velamsund! Det kommer bli kul... jätte kul.
Men iallafall när jag var där och skulle köpa en sallad så fans det bara en sallad kvar! Fick typ damp..HAHA. och gissa vilken sort det var då! med räkor i, typ ruttna räkor! men jag köpte en loka,risifrutti och någon macka och ska jag typ göra någon liten pasta sallad.

Så det blir bra iaf. kollar lite på tv och data samtidigt nu som vanligt. man blir beroende av datorerna. men dom är ju bra för jag kan blogga hela tiden med dom fast inte när internet inte funkar. då är dom inte bra,hah. imorgon ska jag inte ta bussen förens 9.33 så jag får lite sovmorgon,skönt! men sen så måste man ju gå världens längsta bit till badet som ligger där det är typ seriöst 5 kilometer dit! okej men ni får ha det bra så kanske jag bloggar imorgon morgon.♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0