Ny design

hejhej nu har jag äntligen fått en design! det blir nog lite roligare för er att läsa min blogg nu! tjejjen som gjorde designen heter evve och är bäst på att göra designer! tack så mkt evelyn! läs hennes blogg här! http://eveelyns.blogg.se/ jag tkr att designen är blev sjuktfin! alla som tkr den var fin går in på hennes blogg och ni som tkr något annat om man kan tycka att den är ful :O haha ni går också in på bloggen! okej nu har jag gjort alla läxor! så duktig som jag är. okej jag erkänner jag gjorde inte franskan... nejmen jag kan väl göra den i morgon i skolan. vet ni jag har bara ett örhänge på mig :) jag tog bört det ena förut när jag pratade med marion ( www.styf.blogg.se )  i telefon! jag har inte märkt det förens nu. 


världens finaste bild.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0