Velamsund

Hej på er nu har jag precis kommit hem från velamsund på orienteringsdag.Haha, det var roligt... när jag precis gick ut från bussen så skulle Ali och någon annan vettefan vem det var gå på bussen och Ali kollar på mig och pekar moget lixxom! han borde fan ta och växa upp. aja vi gjorde iaf lite sammarbetsövnignar och sen så orienterade vi i skogen -.- haha man fick inte bästämma vem man skulle orientera med men jag blev med johanna :) som är grym på orientering.snart så ska jag åka till dansen halv fyra åker jag så direkt efter en låång jobbig dag så har jag dans i två timmar! först mixade stilar och hiphop! men det är ju så jävla kul så jag överlever. Puss♥




johanna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0