don't need candles and cake just need you're body to make BIRTHDAYSEX

hej alla! jag tror faktiskt att jag ska börja blogga igen. jag vet vad ni tänker "det här kommer aldrig funka" haha.. men jag ska försöka :D idag så har jag inte gjort något alls bara tagit det lugnt. jag känner mig som en låt idag exakt typ som "birthdaysex" känner jag mig som haha.. ta det inte bokstavligt! men asså typ som den låten går :P Jättelugn och mysig hehe.Mamma har köpt hem en Aladin chockladask igår och jag blev sur på henne HAHA man får inte äta dem innan julen ju! någon som håller med mig? man ska vänta hela året och sen äta den på julafton! fast hon har inte köpt Aladin chokladask. Fast man säger typ ändå så.. Hon har köpt den gula asken. som heter "paradis" den är mycket godare. Den röda asken "Aladin" är gubbig. Den smakar gubbe. Massa äckliga likör chocklader typ "ägglikör" hur äckligt låter inte det eller vad? Alla gubbar blir typ galna och ba "äääggglikööööör" HAHA normalt det här blev ett inlägg om ägglikör. nu ska jag duscha och sen ska jag välja något att ha på mig i morgon sen så tror jag att jag kommer sitta vid datan och sysselsätta mig med detta http://www.kanal5play.se/start mycket trevligt.. juste jag har blivit besätt av serien "guds tre flickor"HAHA.. den är så jävla bra har sett alla avsnitt på svt play idag.





Jeremih - Birthday Sex


Kommentarer
Postat av: bea <3

okej då... men jag har inte så många kommentarer/besökare <3



ses <3

2009-11-22 @ 21:50:47
URL: http://bebbefun.blogg.se/
Postat av: marion

hahahahhahahah love u

2009-11-23 @ 00:45:09
URL: http://styf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0