fyfan vad gulligt

Nu sitter jag och bloggar och har inget att göra, de spö regnar just nu. de ser ut som om de haglar :O
 men på ett sätt så e de ganska mysigt. En sån hära "Dag " skulle man varit med sandra och ali :D De e så mysigt att bara sitta hemma hos ali med han och sandra när de regnar :P


2008-06-17 @ 15:24:42 (Ser ni datumet! ) så skrev marion på sin blogg 17 juni 2008 (!)





så såg vi ut då!


såhär ser Marion ut nu







såhär ser jag ut idag (fint att man ser plåstret från svinis sprutan)
btw vi har samma tröjor på oss.



Marion det finns seriöst inga ord som räcker vad jag än säger.Det finns inga ord för hur mycket jag tycker om,älskar och bryr mig om dig. Jag älskar dig mest i hela universum bästis. 

S1 - Sommar



rätt så dålig och gammal låt men ingen bryr sig för det är minnerna som räknas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0