fredag imorgon

Hellu, i am back! jag har ingen bra ursäckt till varför jag inte bloggade bara att jag aldrig kan ha en blogg för jag orkar aldrig uppdatera,haha.men somsagt jag ska börja uppdatera för att jag tycker ju det är kul och så men förvänta er inte något! i am seriös mohaha. idag så har jag varit med marion i forum vi åt på tacobar! (kärlek) imorgon så är det fredag och vi ska till fritidsgården på besök mycket trevligt. eller inte. men man slipper iallafal lektioner. kommer ihåg tiderna asså, ojojoj när man var ung och satt på gården och töntade sig. med marion, det var tider det. fast det var mysigt då brydde man sig typ inte om vad folk sa, man brydde sig inte om kläder och sådant. men imorgon så blir det en rätt så normal dag. nu ska jag göra något annat puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0