10

tio saker du inte visste om mig!

1. Jag har faktiskt ridit en gång i tiden.


2. Jag har haft lugg,haha.


3. Jag har varit ett green day fan. och fyfan vad jag skämms....


4. Jag har aldrig färgat mitt hår.



5.
Jag har aldrig haft vattenkoppor.


6. Jag är en topmodel och desperate housewifes tönt.



7. Jag hatar franska.


8. Jag tycker inte att twilight är bra! HAHA


9.
En gång så rullade en gubbe föbi mig på inlines och sa babyface.It´s true,HAHA.


10. Jag älskar justin bieber





Kommentarer
Postat av: Elvira

HAHAHA! visst var jag med på babyface grejen? fyfan vad det var kul :D fin design du har gumman :)

2009-09-26 @ 12:40:54
URL: http://mybitches.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah aa :D <3 asså jag ba jag ska döda han!!!

2009-09-26 @ 16:18:54
URL: http://hejsandris.blogg.se/
Postat av: sallii

gå till nån som har vattenkoppor så blir du smittad ;P

2009-09-26 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0