Dance

Hej på er sitter och äter en sen middag. har precis duschat.jag åker ju till dansen halv fyra och jag slutar klockan tre så jag brukar inte hinna med något inlägg innan jag åker! men det kan ju hända ;) iallafall så tar det en timma dit och sen har jag dans först mixade stilar och sen hiphop. och så åker jag hem halv sju! så jag brukar komma hem rätt så sent typ sju halv åtta :P men nu vet ni det. ska fortsätta att kolla lite på tv och äta. puss på rumpan♥

någon gammal bild från vattenlandet i gottland! HAHA jag vägrar lägga in ett inlägg utan en bild :P


Kommentarer
Postat av: becka

sv: det är fett bra :) haha<3

2009-10-01 @ 19:35:46
URL: http://duvetbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0