förlåt för uppdateringen

Ja som rubriken säger så har jag inte uppdaterat så bra.men jag har ju inte världens seriösaste blogg heller. jag har den mest för mig själv typ. idag så var jag i forum igen och typ fika och kollade lite. ni får inte tro att jag är någon liten forum nörd nu! för det är jag verkligen inte! jag fick seriöst überdamp när jag såg att desperate housewifes ska börja på tv 5 på tisdagar! någon mer än jag som följer den serien? den är bäst! den ända serien som jag dör om jag inte får se. min mobil är ju på lagning så det är därför ni får massa dåliga webb bilder men sånt är livet lixxom daah! men det blir ju bara för en vecka ungefär. nu så går jag klädd i mörklila mjukisdress :P lite halv mysigt,fattas bara cola!tror jag ska gå ner och köpa det senare. bara så ni vet så var det jag som kom på mörklila mjukisdress så daaaah om någon försöker härma mig så då jävlar lixxom!jag är ju the one and only. och om någon köper samma som mig så är ju den wb mig :O *driv* HAHA Puss på er! från the one and only!

Kommentarer
Postat av: elvira

hahaha klockrent!<3

2009-09-30 @ 21:48:27
URL: http://mybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0